2 Şubat 2013 Cumartesi

Atasun Optik, SGK ve kalın gözlük camları

Atasun Optik'in 68 TL'ye gözlük reklamını izleyince bu blog'u yazmak ve belki benim gibi binlerce kişinin sorununu aktarmak boynumun borcu oldu. Ortaokul 1. sınıftan bu yana gözlük kullanan bir insan olarak Sağlık Bakanlığı ve SGK'nın (eski adıyla SSK) biz yüksek numaralı gözlüklere mahkum olan sigortalılara ya da sigorta emeklilerine reva gördüğü bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. Gözlük numaran büyük olunca, rahatsızlığın ister astigmat ister miyop olsun, gözlük camların da gazoz şişesi dibi kıvamına geliyor. Bu nedenle de inceltilmiş cam kullanmak estetik açıdan bir zorunluluk oluyor. Ancak SGK sadece gazoz şişesi dibi cam parası ödüyor ve inceltilmiş cam farkını ödemek kullanıcıya kalıyor. Öyle 40-50 TL'lik bir fark olsa hiç lafını etmeye değmez ama bu camlar en az çerçeve fiyatı kadar, hatta kimi zaman çerçeveden daha pahalı. 'Aman canım bu da dert mi, sen de ucuzunu alıver' diyecek olanlarınız varsa 25 yıldan fazla o camları kullanmaya çağırıyorum kendilerini. Bu ülkenin sağlık sistemi sigortalı çalışanına ya da emeklisine o kapkalın camlı gözlükleri taktırarak neyin cezasını veriyor olabilir acaba? Bu nedenle gerek SGK'yı gerekse Sağlık Bakanlığı'nı kalın gözlük camları yerine inceltilmişlerine destek vermeye davet ediyorum. Yüksek numaralı cam kullananlara da gazoz şişesi dibi ardından dünyayı görmek istemiyorlarsa Atasun Optik'in 68TL'ye gözlük reklamına kanmamalarını öneriyorum. Görüş alanınız hep açık olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder